domena bez www

Petr Koval pk na nux.at
Pondělí Listopad 29 17:20:18 CET 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:
[..]
> to su chybne mail servery, nemusite sa o ne starat.
> Tym skor, ze podla vasho dalsieho prispevku su to spammeri.

Ja se o ne nehodlam starat. Ale vim ze kdyz v zadnem pripade
nepolozim domenovy IN A na IP kde bych nemel radny prijem
domenove posty, tak se tam proste nespamuje. Udelam-li opak
hned popudim spam i tam!

Kazdopadne sem si to overil s mgate.chello.at
ten umi majlovat taky nespravne. Taky mi uz poslal
maily, ktere jsem ja sam odeslal i na zkusebni domenove IN A
na ktere nexistovaly MX zapisy! To ze skuzecne v ten moment
nexistovali jsem overil presne jako dva dny ja sam zrusil
tyto zapisy abych to odzkousel. A musel sem zjistit ze
i UPC mail cluster se teto chyby sam dopousti.

Mam tomu rozument tak ze mail server cluester od firmy UPC
technicky umoznuje nespravnou konfiguraci spam?