domena bez www

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Listopad 29 17:25:34 CET 2004

On Mon, Nov 29, 2004 at 05:20:18PM +0100, Petr Koval wrote:
> Kazdopadne sem si to overil s mgate.chello.at
> ten umi majlovat taky nespravne. Taky mi uz poslal
> maily, ktere jsem ja sam odeslal i na zkusebni domenove IN A
> na ktere nexistovaly MX zapisy! To ze skuzecne v ten moment
> nexistovali jsem overil presne jako dva dny ja sam zrusil
> tyto zapisy abych to odzkousel. A musel sem zjistit ze
> i UPC mail cluster se teto chyby sam dopousti.

Ale to je přeci v pořádku. Existuje-li aspoň jeden MX záznam pro nějaké
doménové jméno, doručuje se na MX záznamy (a jen na ně). Neexistuje-li
žádný MX záznam, odesílatel se podívá, jestli pro to jméno neexistuje
A záznam, a pokud ano, pošle to tam. Co si konečně přečíst RFC, v tomto
případě konkrétně RFC 2821?

							  Michal Kubeček