sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Úterý Listopad 30 10:59:36 CET 2004

JJ, mi se to taky stavalo na 2,4GHz, pomohla změna ISP :-)
Chovalo se to tak, ze mi prislo třeba 20x jeden a tentyz email (a když bylo
v linux na linux.cz 40 novych odpovedi, tak si asi dokazete predstavit, co to
pak bylo). Maily jsem nebyl ani schopny odeslat - timeout. V praci bylo vse
ok, ale když jsem prisel domu (kde byla ta spatna lajna) musel jsem vypnout
klienta a pockat na druhy den, az budu zase v praci).

Jak jste psal, takovy email nevynutite, je to problem mezi pop3/imap <-->
klient. Prijde mi to jako "shaping", akorad vam ten email nezahodi, ale
zazada si o nej znovu.

Zkuste se na chvili pripojit napr. dialem nebo jinym alternativnim spojem a
sledujte, jestli k tomu dochazi i nadale.

-- Filip Flajsar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004