sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Listopad 30 12:49:23 CET 2004

Filip Flajsar wrote:

>JJ, mi se to taky stavalo na 2,4GHz, pomohla změna ISP :-)
>Chovalo se to tak, ze mi prislo třeba 20x jeden a tentyz email (a když bylo
>v linux na linux.cz 40 novych odpovedi, tak si asi dokazete predstavit, co to
>pak bylo). Maily jsem nebyl ani schopny odeslat - timeout. V praci bylo vse
>ok, ale když jsem prisel domu (kde byla ta spatna lajna) musel jsem vypnout
>klienta a pockat na druhy den, az budu zase v praci).
>
>Jak jste psal, takovy email nevynutite, je to problem mezi pop3/imap <-->
>klient. Prijde mi to jako "shaping", akorad vam ten email nezahodi, ale
> [...]

No, pomoci pop3 si stahuje postu prijemce, ale ten neni vubec pripojen
mikrovlnnou,
protoze je odnekud z internetu a nekde na internetu ma take svuj
mailbox. Pop3 tudiz
je mimo hru. Jak rikam, nasobne maily dochazeji predevsim
prijemcum,kteri jsou z internetu.
O tom, ze by nasobny mail dosel v ramci lokalni site zatim nevim.

odesilatel -(2.4GHz)-> odchozi smtp server -(10GHz,???)-> cilovy server
-(???)-> prijemce
odesilatel -(smtp)-> odchozi smtp server -(smtp)-> cilovy server
-(pop3)-> prijemce

>Zkuste se na chvili pripojit napr. dialem nebo jinym alternativnim spojem a
>sledujte, jestli k tomu dochazi i nadale.

Pripojil jsem se pokusne k nasemu smtp zvenci z internetu a ven na internet
si poslal par mailu, vsechny dosly v poradku. Z konzole odeslu maily
take v poradku.

Za reakci dekuji,
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'