Problem s instalaci Captive NTFS driveru

iko iko na kamarad.cz
Úterý Listopad 30 13:46:58 CET 2004

s captive som mal len problemy. pri kopirovani dlhsich suborov zozere
celu pamet a casto mi pomohol len tvrdy reset (po zozrani celeho swapu a
celej pamete). captive som poslal do kytek :)

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises