sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Úterý Listopad 30 16:43:37 CET 2004

Je ta halda emailu ve schrance (fyzicky) ?
Pokud ne, tak to bude nejspis ten problem, který jsem popsal, tudiz ne asi v
smtp, ale bud v pop3d/imapd nebo v pripojeni klientu.

-- Filip Flajsar

> No, pomoci pop3 si stahuje postu prijemce, ale ten neni vubec pripojen
> mikrovlnnou,
> protoze je odnekud z internetu a nekde na internetu ma take svuj
> mailbox. Pop3 tudiz
> je mimo hru. Jak rikam, nasobne maily dochazeji predevsim
> prijemcum,kteri jsou z internetu.
> O tom, ze by nasobny mail dosel v ramci lokalni site zatim nevim.
>
> odesilatel -(2.4GHz)-> odchozi smtp server -(10GHz,???)-> cilovy server
> -(???)-> prijemce
> odesilatel -(smtp)-> odchozi smtp server -(smtp)-> cilovy server
> -(pop3)-> prijemce

> [...]

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004