domena bez www

Petr Koval pk na nux.at
Úterý Listopad 30 18:46:58 CET 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

[..]

> A preco vobec definujete "A" zaznam ked ho nepotrebujete, respektive
> ked na danej adrese nepotrebujete mailserver, preco na tej adrese
> nejaky mailserver visi?

Strucne shrnuti posledniho odstavce:

a)
A zaznam pro cs.domain.tld. jsem tam potreboval. Kvuli
http://cs.domain.tld/ a nejenom http://www.cs.domain.tld/.
To A se jak od cs.domain.tld. jak od www.cs.domain.tld. vztahovalo na
dve ruzne IP Adresy.
(Round Robin pro Web). Ale MX pro cs.domain.tld. se vztahoval pouze na
tu prvni IP.

b)
Mail server visel proto, protoze ten server nepatril mi, a ten dotycnej
komu patri na nem prijima vlastni mail tzn. na jeho vlastni (jinou)
MX-domenu.

Take se nejednalo na te druhe IP o jeden jediny server na kterem by
jely vsechny serverove sluzby, nybrz pouze o IP na ktere jelo pod
ruznymi porty masin vic. Jak DNS na jednom stroji, Web na jinem takl i
Mail na jinem.

Timto zotpovidam pouze tento dotaz a zdrzuji se dalsi diskuze.

Petr Koval