domena bez www

Úterý Listopad 30 17:47:20 CET 2004

Petr Koval <pk na nux.at> wrote:
> Proti teto chybe, coz mi (ze to chyba je) ted sam potvrzujete, mam ale
> vyhrady, a snazim se problemum s tim A smerem nekam kde nemam MX
> predejit tim ze to A proste nebude existovat. A mam s tim potom pokoj

teraz vobec neviem co vam vadi. Mohli by ste to este raz strucne zhrnut?

mate vyhrady proti tomu ze sa niekto sprava chybne a posiela postu kam
nema? preco sa stazujete nam?

A preco vobec definujete "A" zaznam ked ho nepotrebujete, respektive ked
na danej adrese nepotrebujete mailserver, preco na tej adrese nejaky
mailserver visi?
I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.