PostgreSQL frontend

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Říjen 1 08:53:58 CEST 2004

Dňa Thursday 30 September 2004 15:33 Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napísal:

iste, su take nastroje, ako i dbdesigner, ale ktory z nich spravi
zaroven taky navrh s ohladom na danu databazu aby bol 100% optimalizovany?
to uz si ho vazne mozem spravit sam, ved to zas nieje tak strasne vela roboty.
a UML nastroj pouzijem len na abstrakciu navrhu.