PostgreSQL frontend

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Říjen 1 08:56:06 CEST 2004

Dňa Thursday 30 September 2004 15:37 Karel Zak napísal:

>  Jasne. Problem tohoto a libovolneho jineho reseni nad inherit je, ze to
> moc neodpovida tomu jak by bylo vhodne normovat databaze. IMHO cistsi
> reseni jsou treba v tomto pripade tabulky files a picture spojene
> klicem.
bol to len priklad.
ale v priklade ktory som poskytol je mozne priamo priacovat i s tabulkou
'files' tak akokeby ostatne ani neexistovali.
zalezi na kazdom ktore riesenie povazuje za vhodnejsie a efektivnejsie.
mozem to spravit tisic sposobmi, len API ktore na to budem vyrabat mi
potom moze trvat namiesto dna tyzden alebo viac.