announce: simple piano emulator

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Říjen 1 09:01:45 CEST 2004

Tibor Zenis <zenis na fmph.uniba.sk> wrote:

> A gcc-3.x to zozerie ...

> Spustit to pomocou esd-wrapper?

keby fungoval :-)
(som ho tam skopiroval z debian potato, ale asi mali nejaky dovod preco
ho tam nenainstalovali default - asi ze nefungoval)

a s tym by sa asi totalne rozisla synchronizacia

> - Synchronizovat pomocou /dev/rtc (ak to yopy ma)

ma

> alebo gettimeofday.
>
>  Krystal na zvukovej karte asi nebude synchronizovany s ostatnou castou
>  yopy, co bude sposobovat desynchronizaciu.

> Ak je to sposobene nedostatocnym vykonom CPU:
> zakazat vibrato (pri kompilovani),
> znizit rate,
> nastavit 8bit mod: set_dsp_params(fd, 1, 16, AFMT_S16_LE, &rate); zmenit
> na set_dsp_params(fd, 1, 8, AFMT_S8, &rate); alebo set_dsp_params(fd, 1,
> 8, AFMT_U8, &rate); a podla toho zmenit typ pola buf.
> To je preto, lebo harmonicky signal neobsahuje vyssie harmonicke.
> ??? sinusovy je harmonicky

sorry preklep, myslel som obdlznikovy

> Vsetko okrem XK_Escape sa da nastavit mysou.

ano, to bolo len tak na okraj
ze mozno ovladanie pomocou pgup, pgdown, kurzorovych klaves...

> Na i386 ja najnarocnejsi harmonicky mod (funkcia sin), neviek, ako je na
> tom ARM 32-bit RISC procesor s float cislami, velka cast setfreq_trg /

velmi zle
to bude mozno ten problem
kernel ma nejaky emulator float v sebe, ale ocividne s velmi mizernym
vykonom - skusal som kompilovat ogg123, on sa sice skompiloval aj
spustil, ale prehravat absolutne nestihal. Ked som vorbis kniznicu
nahradil tremor-om (ktory je integer-only), prehravanie ide bez
problemov (a zabera len nejakych 11% CPU)

simplepiano zabera od 23% po 50%, podla toho ci sa nieco stlaca alebo
nie

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |