DC+

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Pátek Říjen 1 09:27:25 CEST 2004

Matejcek Petr wrote:
> DD,
>
>    poradil by nekdo pls kde stahnout neco jako direct conect  pod x-win
> pokud mozno aby to jelo na prvni spusteni bez narocne konfigurace a
> umelo se to prokousat pres firewall

Ad dcgui_qt:
dokazal by mi prosim nekdo poradit jak snizit procesorovou narocnost
tohoto programu? Zasahum do kodu se nebranim... :(
Beham to na Cel266 [firewall - jede nonstop] a bere mi to cely
procesor... porad. I kdyz minimalizuji vsechna jeho okna, takze nemusi
porad preskladavat seznam uzivatelu [snad?].
Pouzivam obcas i dctc s dc_gui [uplne jiny soft :)] a ten je naprosto z
tohoto hlediska bez problemu, akorat dc_gui zase cca po dni spadne :(