DC+

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Říjen 1 09:49:19 CEST 2004

	Aktualne nepouzivam, ale IMHO to prece nicemu nevadi, protoze
podstatny je back-end dctc, ktery mi teda nepadal a tim padem, at si
front-end pada jak chce, stejne akorat "zobrazuje" a prijima vstupy od
uzivatele...:-)

PS: Zrovna ty bys s tema par prikazama (nativnima) pro dctc mit problemy
nemel... - ja si s nim docela pokecal a gui jsem na "telnetu" stejne
nevyuzil...:-)