Jeste: Tisk z OO.org-1.1.2-4

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pátek Říjen 1 10:15:47 CEST 2004

----- Forwarded message from Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz> -----
mam Openoffice.org, verze 1.1.2-4 (Debian testing) a zcistajasna nejde tisknout
jeho nativni dokumenty. Tisk pres pdf dokument jde. Zda se, ze z nej nic
nevyleze, protoze se job neobjevi v tiskove fronte. Zadne chybova
hlaska, konfigurace tiskarny vyzkousena v predchazejicich verzich, ale
prekontrolovana.
Mate nekdo podobne nebo lepsi zkusenosti?
Dik za info.
----- End forwarded message -----
Dobry den jeste jednou.

Ja vim, ze ten dotaz neni nic moc, ale moc prosim mohl by nekdo s
podobnou konfiguraci (debian testing, Openoffice.org, verze 1.1.2-4,
jeste nejlepe tisk pres lprng na sitovou tiskarnu) zkusit, jestli mu jde
tisknout at mam jistotu, ze je chyba u mne? Ja s OO skoro nedelam, takze
nevim, kde hledat. Z Googlu jsem se zatim nic nedovedel.

Diky za pomoc.

Zdravi Jaroslav Honsa.