Jeste: Tisk z OO.org-1.1.2-4

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pátek Říjen 1 11:11:52 CEST 2004

Jaroslav Honsa wrote:

>----- Forwarded message from Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz> -----
>mam Openoffice.org, verze 1.1.2-4 (Debian testing) a zcistajasna nejde tisknout
>jeho nativni dokumenty. Tisk pres pdf dokument jde. Zda se, ze z nej nic
>nevyleze, protoze se job neobjevi v tiskove fronte. Zadne chybova
>hlaska, konfigurace tiskarny vyzkousena v predchazejicich verzich, ale
>prekontrolovana.
>Mate nekdo podobne nebo lepsi zkusenosti?
>Dik za info.
>----- End forwarded message -----
>Dobry den jeste jednou.

> [...]
Zdravim.
Po poslednom apt-get upgrade kde medzi inym tahal aj zmieneny OOO sa mi
stalo to iste. Skusam ho nejako okaslat ale predpokladam, ze chyba je v
debbalicku. Skusme downgradnut (alebo pockat 8-)))).

Ak by ste (sme, som) zistil nejake inteligentne riesenie, tak napiste
(napisme, napisem).

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG