DC+

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Pátek Říjen 1 10:37:38 CEST 2004

No, moje zkusenost je takova, ze se ty soubory proste prestanou tahat...
kdyz lehne dc_gui, prestane rust velikost souboru a 'touchovat' se
datum. Jinak by mi to samozrejme taky nevadilo...

> PS: Zrovna ty bys s tema par prikazama (nativnima) pro dctc mit problemy
> nemel... - ja si s nim docela pokecal a gui jsem na "telnetu" stejne
> nevyuzil...:-)

Pravda je ze jsem si s tim chvili hral, ale nemel jsem dost trpelivosti
- jednak ti neustale jezdi po obrazovce mega informaci a druhak hledani
a nasledny pokus o transfer jsou trochu mene intuitivni ;))) leda napsat
si vlastni frontend...

Ja si s tim pokecam pres vnc, na tom vlastnim pc neni ani videokarta... :)