Jak _opravdu_ zapnout proxy ARP?

Pátek Říjen 1 11:43:11 CEST 2004

On Fri, 1 Oct 2004, Jan Kasprzak wrote:

> 	Jo, a ani jedna cast toho vysvetleni pro moji situaci neplati,
> cili to vysvetleni nepopisuje vsechny mozne pripady (ostatne RFC1027
> je z doby kdy nejake NATy neexistovaly). Porad si myslim ze by melo byt
> mozne jadru rict _opravdu_ odpovidej na tenhle ARP dotaz.

Routovani (i s prekladem adres) ze site do te same site je perverzni
(priznavam, delam to na jednom miste, abych usetril sitovku (vlany
bohuzel nejde pouzit), ale je to misto, kde kdyz se neco rozbije, tak to
nikomu moc vadit nebude). Totez s proxy ARPem je, pri vsi ucte, dvojnasob
perverzni. Myslim, ze ani neni obecne moc zadouci, aby slo jednoduse
vytvaret perverzni konfigurace.