Jak _opravdu_ zapnout proxy ARP?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Říjen 1 11:48:58 CEST 2004

On Friday 01 of October 2004 11:43, Pavel Kankovsky wrote:

> Routovani (i s prekladem adres) ze site do te same site je perverzni
> (priznavam, delam to na jednom miste, abych usetril sitovku (vlany
> bohuzel nejde pouzit), ale je to misto, kde kdyz se neco rozbije, tak to
> nikomu moc vadit nebude). Totez s proxy ARPem je, pri vsi ucte, dvojnasob
> perverzni. Myslim, ze ani neni obecne moc zadouci, aby slo jednoduse
> vytvaret perverzni konfigurace.

asi jsem perverzni ;o) (Oooo jaka uleva to priznat verejne!), ale umim si
predstavit konfiguraci, kdy je takovahle zalezitost asi jedinym resenim za
soucasneho stavu urcitych protokolu a (ne)navaznosti jednoho s druhym.

Pokud se autor puvodniho dotazu rozhodne nam sdelit i duvod, proc tak cini,
treba se vynori odnekud i jine reseni ...

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu