[uz uplne OT] Re: OT: Re: No more Linux solutions :)

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Pondělí Říjen 4 09:00:15 CEST 2004

On Fri, 1 Oct 2004 15:52:07 GMT, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:

>  emeriga je zeme neomezenych moznosti. V cesku holt plati jakasi omezujici
>  pravidla.

	Neni az tak uplne pravda, viz treba reklamy srovnavajici
alternativni operatory a Telecom. Srovnavaci reklama je u nas povolena nekde
od roku 2000. Je potreba jenom uvadet fakta a mit je podlozene a nehanobit
jmeno srovanvane spolecnosti/produktu. To, ze se to moc nepouziva, je vec
druha, a ze je to uz uplne OT je vec treti. (Ale proste jsem se neudrzel.)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860