Mizeni free pameti v Debian Woody 3.0

BuFran BuFran na seznam.cz
Pátek Říjen 1 20:35:22 CEST 2004

Zdravim konferenci,

   Mam tu opet problemek s mym oblibencem Woodym. Resim jej jiz tyden
Problem spociva v nedostatku RAM. Ve stroji (2x P-166 SMP,144MB RAM)
mi stale ubyva RAM a zaboha nemohu prijit na to ktery proces ji ujida.
Nainstalovany mam

Apache 2.0 (kompilovan)
PHP (kompilovan)
Jadro kompilovano 2.4.27
MySQL (kompilovan),
Samba 3.0.x(kompilovana),
SSHD (kompilovany),
proftpd (deb balicek)
Bind 9 (deb balicek)
bez X

A tyhle procesy bezi stale.

  Po rebootu hlasi free 100 MB RAM volne, ale s postupem casu tato volna
pamet klesa. (cca 1 - 2 kB/s). nakonec se ustali na 4MB volnych a tam
zustane (velikost pouziteho swapu se nezvetsuje, swapuje se max. 1MB,
pricemz jsem swap udelal trouba 128MB velky).

top mi prakticky hlasi pouzitou pamet u procesu

httpd 5x2%,
mysqld 3x3%,
named 5x1.5%

 ostatni procesy pod 1 % a nic se nemeni - jen udaj "free" se pomalu
snizuje. Nevim, jestli je tohle normalni a v kazdem pripade se mi to
nelibi. Nevim jaka klicova slova zadat do goooogle aby mi neco
kloudneho vyplivl. (vubec ze jsem nasel "top" byla nahoda).

 ozkousel jsem pres init.d skripty zastavit tyto tri "zrouty" RAM
(httpd,mysqld,named} a velikost free RAM mi vyskocila na 128 MB, jenze
se to opet snizuje. Pri 4MB free jsem se pokusil nahodit pres init.d
mysqld, ale jadro me killnulo sshd - pry nebyl dostatek RAM pro
spusteni mysqld :((

  S timto uz si nevim rady, proto se ptam zdejsich zkusenejsich, cim to
muze byt, popripade kde hledat nejakou metodu jak indentifikovat cim to
je a jak zajistit nahradu - matne tusim, ze asi budu muset vyhazet
kompilovane programy a nainstalovat .deb verze z nejake stable linie.

 Predem dekuji za reakci.

-=-=-=-
Best regards,
 BuFran