Embedded reseni pro Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Říjen 4 10:30:25 CEST 2004

> Ahoj,

> mam nasledujici problem. Neznate nekdo nejaky embedded board,
> na kterym se nachazeji 4 ethernet porty a necha se na nem nejak
> solidne rozbehat linux ? Libilo se mi nejaky reseni treba s VIA
> Eden nebo C3 procesorem, ale nemuzu nikde v CR najit nikoho, kdo
> by to za nejaky rozumny penize dodaval. Nemate s tim nekdo nejaky
> zkusenosti ? Budu vdecen za kazdou radu ...
  VIA epia i eden se teda v republice sehnat da, konkretne u nas v Brne
(zapomel jsem dodavatele, muzu zjistit) a da se sehnat i hezka mala
kastla do ktere se vejde jeste jedno PCI zarizeni. Takze 4portova sitovka
by to resila. Cena celku plusminus stejna jako bezna kancelarska sestava.
  Provedeni je integrovane vsechno, procesor s aktivnim (eden i s pasivnim)
chlazenim. Grafacka myslim nejaky Trident Cyber/i1. S linuxem tam problem
vcelku neni, beha tam kde co, procesor ani grafika problemy distribucim
kupodivu nedela.

> Diky Jirka
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz