Embedded reseni pro Linux

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Říjen 5 01:08:02 CEST 2004

On 04. Oct, 10:30 AM CEST, David Jez <dave.jez na seznam.cz> wrote 29 lines:
>   Ahoj,

>   VIA epia i eden se teda v republice sehnat da, konkretne u nas v Brne
> (zapomel jsem dodavatele, muzu zjistit) a da se sehnat i hezka mala
> kastla do ktere se vejde jeste jedno PCI zarizeni. Takze 4portova sitovka
> by to resila. Cena celku plusminus stejna jako bezna kancelarska sestava.

My to kupujeme <reklama> u EMKO </reklama>, ale DOST se mi jejich design
nelibi, jiná barva jen, když mají.... Už sháním jinde, Vyhoda, je ze je k
tomu take mozne koupit zdroj bez vetraku primo k tomu casu...

Bacha na tu Epia, Jedna je: VIA EPIA V8000 Mini ITX, integr. CPU VIA C3/Eden
800MHz, VGA, TV-out, 2x SDRAM, audio, LAN a má na procesoru větrák, takže
přeci jen hlučí.

druhá:

VIA EPIA 5000 Mini ITX, integr. CPU VIA C3/Eden 5000, VGA, 2x SDRAM, audio,
LAN větáček nemám, ale s tou praktické zkušenosti nemám

>   Provedeni je integrovane vsechno, procesor s aktivnim (eden i s pasivnim)
> chlazenim. Grafacka myslim nejaky Trident Cyber/i1. S linuxem tam problem
> vcelku neni, beha tam kde co, procesor ani grafika problemy distribucim
> kupodivu nedela.

Je tam nějaky problem s ACPI (asi jako všude)
MK