Divne hlasky ssh

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 4 10:38:41 CEST 2004

Potvrzuji. Ve svem puvodnim prispevku jsem to napsal ponekud mlhave, za coz
se omlouvam. Uzivatel NOUSER skutecne neexistuje. Vypada to asi takto:

Oct  2 09:16:48 hostname sshd[6741]: Failed password for illegal user test
from xx.xx.xx.xx port 47637 ssh2

Oct  2 09:16:38 hostname sshd[6741]: Illegal user test from xx.xx.xx.xx
Oct  2 09:16:48 hostname sshd[6741]: error: Could not get shadow information
for NOUSER

Musel jsem ten vystup rozdelit na dve casti, protoze ve vystupu z logcheck
mam ty hlasky jinak ohodnocene a proto jsou ve dvou ruznych odstavcich :-)

Mno jo, ale k cemu to utocnikovi bude, kdyz u neexistujiciho uzivatele
otestuje, zda neni expirovany?

MV

--
Michal Vymazal