modem Microcom DeskPorte I/L nechodí v SuSE 9.1 - ach jo!

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Říjen 4 18:05:59 CEST 2004

> -> Mám překopírovat moduly do /lib/modules/2.6.4-52-default a přidat je do
> -> modules.dep ? Nebo někam jinam?
>
> Tohle pochopitelně nepomohlo, protože ty moduly jsou pro jinou verzi.
> Čili zkompilovat ltmodem, nebo si stáhnout jádro, pro které ty moduly jsou
> určený...
>
> Ale stejně to jsou v obou případech takový "nouzový řešení", jinými slovy, co
> může být blbě? Proč to nechodí s defoltním jádrem?
  Proc je nouzove reseni zkompilovat si ovladac pro tvuj modem? To je prece
jedine rozumne reseni problemu :-). Jinak pokud jsou to binarni ovladace tak
budou pouze pro nejakou specifickou verzi jadra, cili musel bys mit jadro
napriklad ze starsi distribuce.
  Dale se jeste muzes pokusit mrknout co zhruba ty ovladace delaji, pri
trose snahy pokud nezavisi na pulce jadra by slo novejsi verzi jadra vydavat
za tu verzi jadra pro kterou byly kompilovane.
  Funguje ti to uz teda nebo v cem je problem?

> --
> S přáním mnoha dobrých věcí
> Martin Šanda
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz