modem Microcom DeskPorte I/L nechodí v SuSE 9.1 - VYŘEŠENO

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Říjen 5 00:54:08 CEST 2004

Dne po 4. října 2004 18:05 David Jez napsal(a):
-> > Ale stejně to jsou v obou případech takový "nouzový řešení", jinými
 slovy, co -> > může být blbě? Proč to nechodí s defoltním jádrem?
->   Proc je nouzove reseni zkompilovat si ovladac pro tvuj modem? To je
 prece -> jedine rozumne reseni problemu :-). Jinak pokud jsou to binarni
 ovladace tak -> budou pouze pro nejakou specifickou verzi jadra, cili musel
 bys mit jadro -> napriklad ze starsi distribuce.
->   Dale se jeste muzes pokusit mrknout co zhruba ty ovladace delaji, pri
-> trose snahy pokud nezavisi na pulce jadra by slo novejsi verzi jadra
 vydavat -> za tu verzi jadra pro kterou byly kompilovane.
->   Funguje ti to uz teda nebo v cem je problem?

Díky moc za reakci ;o)

"Nouzové řešení" proto, že když je přímo v distribuci patřičný balíček, tak by
mělo být zbytečné něco kompilovat...

Nakonec jsem to vyřešil tím, že jsem si stáhnul z ftp.suse.com novější jádro
(2.4.6), moduly šoupnul do patřičného adresáře a pomocí depmod a modprobe je
zavedl. Jak prosté chtělo by se říct po několika dnech urputného zkoušení
různých možností, hledání v SuSácké "databázi instalační podpory" i jinde na
webu, psaní mailů do konfery a tak všelijak...

Celý problém by asi v tom, že jsem nikde nenašel zmínky o tom, že by se
podobná věc stala i někomu jinému, tak jsem si pořád myslel, že chyba je u
mě... Ale spíš to vypadá, že něco zpackal tvůrce toho balíčku, fakt nevím,
některé věci asi zůstanou mezi nebem a zemí ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Přesnost není pravda.
                                                             Henry Matisse