OpenVPN, maska /30 a win klienti

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Říjen 4 21:09:41 CEST 2004

Zdenek SUTR Kaminski wrote/napsal:
: Dobry den,
:
:  pri procitani informaci o OpenVPN jsem kdysi tusim narazil na to, ze
: pokud je klient windozi, tak remote adresa a klient adresa musi padnout do
: stejne site a to site s maskou 255.255.255.252
:
:  A skutecne, linuxovy klient nema problem, pokud napr. serverova adresa je
: 192.168.0.1 a klient ma 192.168.0.20.
:
:  Totez nastaveni vsak pro win klienta nefunguje a verze 2.0_beta11 rve
: neco o tom, ze musim pouzit adresy ze site s maskou /30.
:
:  Rad bych se ujistil, ze to je skutecne vlastnost a ze jsem nikde nic
: nezanedbal. Za boha si totiz nemohu vzpomenout, kde jsem to cetl a pac
: stranky projektu prolezam uz dlouho skrz na skrz, tak pro same stromy
: nevidim les.

   V 1.6 to plynulo IMHO z toho, že ten driver se na Windows chová jako
Ethernet-like rozhraní. Stačí tak?
   nepředpokládám, že se to do 2.0 změnilo.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster