Zpomalení počítače - vyřešeno (skoro)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Říjen 8 06:17:41 CEST 2004

On Wed, Oct 06, 2004 at 12:20:27PM +0200, Jiri Netolicky wrote:

> Jádro jsem od začátku používal distribuční z distribuce WhiteBoxu. Takže
> teď tam bylo 2.4.21-20Elsmp (detekoval díky zapnutému HT 2 procesory).
> Přiznám se že změn jádra bylo od vyjití WhiteBoxu dost a nevím po které
> došlo ke zpomalení.
> Každopádně jsem včera vzal zdrojáky jádra z distribuce (2.4.21-20),
> nakonfiguroval, vyhodil co nepotřebuji, přeložil a systém běží snad
> rychleji než když byl nový :-).

2.4.21-20 ma problemy s kswapd, ktery nekdy sezere 100% CPU. Je k tomu
nekolik zaznamu v Bugzille a existuje jiz jadro 2.4.21-21, ktere ma
nejake zaplaty zminene v tech zaznamech (pro U4).

Zkuste tohle:

http://people.redhat.com/~lwoodman/.RHEL3pagecachefix/

--
                        Milan Kerslager