Embedded reseni pro Linux

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Říjen 4 22:52:24 CEST 2004

Jirka Kubik napsal(a):
> Ahoj,
>
> mam nasledujici problem. Neznate nekdo nejaky embedded board,
> na kterym se nachazeji 4 ethernet porty a necha se na nem nejak
> solidne rozbehat linux ? Libilo se mi nejaky reseni treba s VIA
> Eden nebo C3 procesorem, ale nemuzu nikde v CR najit nikoho, kdo
> by to za nejaky rozumny penize dodaval. Nemate s tim nekdo nejaky
> zkusenosti ? Budu vdecen za kazdou radu ...

Skuste se kouknout zde:

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=43875

Má 2x lan a ještě se tam dá dát jedna do pci sběrnice, takže by vám to mohlo
vyhovovat.

Jinak pokud potřebujete 4 a více portů tak by asy bylo vhodné použít nějaký HW
router.

PS. DO té pci se dá dát rozšiřující slot na 2x pci takže se tam dají dát dvě pci
karty ovšem potom si myslím že už to strácí výhody a je lepší postavit normální
PC z normálních dílů.

|    ICQ    179223500                    |