Embedded reseni pro Linux

Jirka Kubik linux na mukt.cz
Úterý Říjen 5 00:55:57 CEST 2004

Tohle je pro moje potreby nevyhovujici. Potrebuju dat dohromady reseni
vestavne do 10" rack case, ktere bude monitorovat deni na siti a to na
4 nezavislych kanalech /segmentech site/. Tak znelo zadani a na tohle
hledam nejaky embedded produkt. Reseni miniITX + nejaky case jsem musel
opustit uz na zacatku. Libilo se mi reseni od Soekris, tak to tady prave
s kolegou nejak resime ...

-----Original Message-----
From: Petr Šobáň [mailto:soban na soban.cz]
Sent: Sunday, October 03, 2004 8:29 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Embedded reseni pro Linux

Skuste se kouknout zde:

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=43875

Má 2x lan a ještě se tam dá dát jedna do pci sběrnice, takže by vám to
mohlo
vyhovovat.

Jinak pokud potřebujete 4 a více portů tak by asy bylo vhodné použít
nějaký HW
router.

PS. DO té pci se dá dát rozšiřující slot na 2x pci takže se tam dají dát
dvě pci
karty ovšem potom si myslím že už to strácí výhody a je lepší postavit
normální
PC z normálních dílů.