RE: Zpomalení počítače

Simeth, David David.Simeth na skoda-auto.cz
Úterý Říjen 5 08:48:00 CEST 2004

> Přeji dobrý den.
>
> Chtěl bych zdejší odborníky poprosit o radu,
> jak najít příčinu náhlého zpomalení počítače.
> Stroj je P4 2.6GHz, zapnutý HT, 512MB ram,
> instalovaný Whitebox se všemi aktualizacemi.
> Navíc jen qmail, djbdns, clamav. V poslední
> době jsem neprováděl kromě updatů žádné úpravy,
> změny ani instalace nového softwaru. Pozuruju
> ale výrazné zpomalení reakcí počítače.
> Zkusil jsem "openssl speed" a výsledky jsou
> 7x pomalejší než "vedle stojící 1.3GHz duron".
> Při nabootování Knoppixe 3.4 běží stroj stejně
> rychle jako dřív (openssl speed odpovídá jinému
> [...]

Zdravim zkuste testout chlazeni :) P4 se pri prehrivani spomaluje,
kamarad mel podobny problem lehce pridreny vetrak pri startu se
sice na chbvilku roztocil ale pak zdechl. A P4 elegantne snizila
vykon aby se neprehrala.

Zdravi.
PS. zkuste slax, knopix nejake live distro