Intel SE 7501 BR2

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Úterý Říjen 5 11:31:41 CEST 2004

Igor GRIICNKO wrote:

>Zdravim damy a panove.
>Mam na Vas dotaz.
>Mam server board Intel SE 7501 BR2 s integrovanym radicem Adaptec 7901x Host
>RAID.
>Raid mam vypnuty, visi mi na ksande 2 disky, 320 Mbs Seagate
>Problemem je, ze instalator RedHat 7.3 CZ mi nedetekuje disky, pri instalaci
>se modul aic7xxx zavede ok, ale na disky
>sda a sdb vubec nevidi. Pokud instaluji redHat 9 CZ je vse ok, ale potrebuji
>tam dostat 7.3

Detekce disku je zalezitost ovladace toho radice. Ten ovladac ze 7.3ky
to zrejme neumi. Pokud tam chcete dostat o nejaky ten rok starsi verzi
linuxu (cemuz nerozumim) , potom musite pouzit o nejaky ten rok novejsi
jadro, aby disky videl.

Mozna, pokud pouzijete na 7.3ce ovladac aic79xx - disky uvidite. :-)

Vlada

--
* VDSOFT.ORG           dvorakv na vdsoft.org      *
* (+420) 602 944 941     http://www.vdsoft.org *