vyber windows manageru

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Říjen 5 12:44:47 CEST 2004

Dobre odpoledne,

	potrebuji zjistit, kde lze nastavit vyber windows manageru.
Situace je takova, ze jsem u pocitace, kde je instalovan Suse linux. Je
zde jiz zalogovan nekdo jiny. Login je zajistovan pomoci KDM. Spoustim
tedy druhou kopii xwindows pomoci prikazu startx -- :1. Problem je v tom,
ze se mi spousti KDE a ja bych chtel fvwm2. Udelat to pomoci vyberu v
logovacim okne KDM nemohu, protoze se loguji z konzole a nepritomnemu
kolegovy tu jeho bezici session nechci rusit. Zkousel jsem jiz nastavovat
soubory .xsession, .Xsession, a .Xclients ve svem domovskem adresari, ale
vse se miji ucinkem. Nevite, prosim, nekdo, kde si KDM uklada informace o
naposled pouzitem windows manageru?
	Diky moc

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html