Rozpojující se OpenVPN

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Úterý Říjen 5 13:15:54 CEST 2004

On Tue, 5 Oct 2004 10:37:00 GMT, P.L. <plnews na seznam.cz> wrote:

>  DD,
>
>  mezi dvěmi sítěmi s routery (FC2) a ADSL jsem zprovoznil OpenVPN. Spojení
>  ale občas spadne a samo se už neobnoví. Jedině pomůže restart Linuxu na
>  jedné, stále stejné, straně. Zkoušel jsem jen restartovat OpenVPN a to
>  nepomáhá. V logu jsem našel, v době kdy se spojení rozpadlo, pouze toto:

	Ja pouzivam defaultni konfigurak a v tom je tady tato minisekce.
Jak to chapu ja, tak by to melo resit Vas problem.

# Uncomment this section for a more reliable detection when a system
# loses its connection.  For example, dial-ups or laptops that
# travel to other locations.
ping 15
ping-restart 45
ping-timer-rem