vyber windows manageru

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Úterý Říjen 5 13:53:02 CEST 2004

On Tuesday 05 of October 2004 12:44, Martin Masin wrote:
> Dobre odpoledne,
>
>  potrebuji zjistit, kde lze nastavit vyber windows manageru.
> Situace je takova, ze jsem u pocitace, kde je instalovan Suse linux. Je
> zde jiz zalogovan nekdo jiny. Login je zajistovan pomoci KDM. Spoustim
> tedy druhou kopii xwindows pomoci prikazu startx -- :1. Problem je v tom,
> ze se mi spousti KDE a ja bych chtel fvwm2. Udelat to pomoci vyberu v
> logovacim okne KDM nemohu, protoze se loguji z konzole a nepritomnemu
> kolegovy tu jeho bezici session nechci rusit.

 Pokud kolega pouziva KDE, tak by uplne melo stacit v Alt+F1 menu vybrat
prepnuti na jineho uzivatele, to same jde udelat i kdyz je uzamcena
obrazovka. Staci aby v /etc/X11/xdm/Xservers
(/opt/kde3/share/config/kdm/Xservers) byl radek typu
:1 local reserve /usr/X11R6/bin/X -nolisten tcp -br :1 vt8
coz na SUSE by melo byt.

> Zkousel jsem jiz nastavovat
> soubory .xsession, .Xsession, a .Xclients ve svem domovskem adresari, ale
> vse se miji ucinkem. Nevite, prosim, nekdo, kde si KDM uklada informace o
> naposled pouzitem windows manageru?

 On startx vlastne nema s KDM nic spolecneho. A 'man startx' popisuje, ze
prislusny startovaci skript je ~/.xinitrc .

--
Lubos Lunak
KDE developer