solved Re: vyber windows manageru

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Říjen 5 15:07:15 CEST 2004

On Tue, 5 Oct 2004, Lubos Lunak wrote:

>  On startx vlastne nema s KDM nic spolecneho. A 'man startx' popisuje, ze
> prislusny startovaci skript je ~/.xinitrc .

	Diky vsem. To kouzelne slovo je .xinitrc. Asi jsem mel nejake
zatmeni, ze jsem si na nej nevzpomel, protoze jinak ho tez pouzivam (napr.
doma na notebooku). Zkousel jsem 'man startx', ale bohuzel dostanu jen
odpoved 'No manual entry for startx'. Asi tu cosi chybi.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html