Gentoo a Sun Blade 100

iko iko na kamarad.cz
Úterý Říjen 5 14:09:54 CEST 2004

zdravim

konecne som sa dokopal rozbehnut nejak Sun Blade 100 (sparc).
Nainstaloval som podla tutorialu Gentoo z LiveCD, stage3. Vsetko
prebehlo ako malo. Akurat po reboote mi naskoci login a nejde prihlasit.
Ked pisem na klavesnici, tak sa mi pisu nejake escape sekvencie, ale
napisat root sa mi nepodarilo. cez ssh sa prihlasim. neviete co by to
mohlo byt? Je to Sun Blade 100, sparc procesor, Gentoo-2.4, klavesnica
je Sun Keyboard Type 6 USB.

Diky za kopance, kolega Google mi nic neporadil, comu by som rozumel.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises