Mechanismus na kontrolu behu sluzeb

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Říjen 5 20:55:33 CEST 2004

Vladimir Dvorak wrote/napsal:
: >: Zkuste heartbeat.
: >
: >  heartbeat je na něco trošku jiného.
: >
: >  zkuste mon (velmi jednoduchý - ideální na jeden počítač) či nagios
: >(pro větší sítě).  Možností je více.
: >
: Ano, nagios je prijemny monitoring tool. Pokud chcete, aby se o
: znovunahozeni sluzby nekdo staral, pouzijete heartbeat.

   Jak se heartbeat dá použít pro hlídání služby?  Je to ten samý
heartbeat, který se používá pro HA clustery? Přehlédl jsem něco
v konfiguraci? Máte to nasazené? Můžete poslat náznak konfiguračního
souboru?

   nagios má možnost event_handler , který umí právě požadovanou
funčnost.

Věroš Kaplan

PS: není nad to se jednou za čas pořádně ztrapnit, ale je to lepší, než
si nebýt jistý... Fakt to nechápu
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster