MDK 10.1 community

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Říjen 5 16:02:11 CEST 2004

Zdravim,
mel bych nekolik postrehu, ktere mozna nekomu (na rozdil ode mne ;)
usetri spoustu casu.

Instaloval jsem subj. na postarsi hardware (NB Compaq Armada - P233MMX)
a dost dlouho jsem nemel uspech s bootovanim. Kernel 2.6 se vzdycky
na zacatku (jeste pred rozbalenim) kousnul a resetoval. Posleze jsem
prisel na to, ze balicek ma sice priponu i586, ale je zkopilovan
s CONFIG_M686=y takze tudy cesta na 586 opravdu nevede. OK.

Dalsi kernely, ktere jsem zkousel, byly uz zkompilovany opravdu
pro 586, ale koncil jsem jenom o kousek dal - behem provadeni
initrd pri mountovani root fs vyhlasil mount error 6 a pak pochopitelne
kernel panic: root fs nenalezen. Prvni 2.6 kernel, se kterym jsem
uspel, byl experimentalni 2.6.7-2.tmb.6mdk. Kdyz jsem pak zkoumal,
cim se od predchozich lisi, zjistil jsem, ze ma driver GENERIC_IDE=y
kdezto ty predchozi ho maji jako modul - kdyz jsem pak tenhle
modul doplnil do initrd, nabootovaly uz v pohode - ten notebook
ma nejaky pofiderni Compaq chipset, takze proto.

Tento druhy problem se tyka i kernelu z predchozi verze MDK
10.0 Official. Hm, nevim, jestli uspora takoveho mrnaveho driveru
v kernelu stoji za pripadne problemy ...

Trebas to nekomu pomuze, jinak s MDK 10.[0,1] celkem spokojenost.

	Zdenek Prchal