Kerslageruv aspell-cs & evolution (FC2)

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Říjen 5 21:23:07 CEST 2004

Petr Fischer wrote:

> Zdravim!
>
> ze stranek Milana Kerslagera (http://www.pslib.cz/ke/) sem stahnul
> zdrojovej balicek aspell-cs a nainstaloval do Fedory Core 2.
> Balicky sou sice oznaceny pro rhel3, ale to snad u slovniku nevadi
> (jeste navic kdyz sem prelozil ze zdroje).
>
> Porad se mi ale neobjevuje ceskej slovnik v Evolutionu (z prikaz. radky
> pomoci aspellu vse jede)? Cim to?
Problém nebude v balíčku mám aspell-cs-0.50 z RPMS, FC2 a Evolution mi
pravopis kontroluje. Popravdě už je to déle co jsem to nastavoval tak nevím
přesně, ale žádná magie v tom nebyla. Prostě nainstalovat a v Gnome
nastavit a je to.

> Roste nekde vhodnejsi balik pro aspell-cs a Fedoru (nechapu, proc nejsou
> slovniky uz davno v distribuci)?
Protože nemají žádného správce, pokud se nepletu toto byl jeden z důvodů
kdysi někde zmiňovaných.

Stefan