Kerslageruv aspell-cs & evolution (FC2)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Říjen 6 05:53:29 CEST 2004

On Tue, Oct 05, 2004 at 02:44:15PM +0200, Pavel Lisy wrote:

> Kdysi tu nekdo zminoval, ze aspell bude umet ohybani slov jako ispell,
> cimz by databaze byla vyrazne mensi. Nevite nekdo v jakem je to stavu?

Autor vydal v srpnu verzi 0.60, ktera mela (alespon puvodne) prinest
podporu affixu (tj. ze se predepise sklonovani a neni potreba mit ve
slovniku vsechny mozne tvary jmenovite).

Ja jsem se na to jeste nepodival a napravim to (pouzivam jakousi
betaverzi).

Slovniky jsou binarne zavisle (i na platforme), takze nelze mixovat
ruzne verze aspellu se slovniky urcenymi pro jine verze (alespon drive
to neslo).

Jinak Kevin (autor) bojuje s mnozstvim volneho casu a skloubenim se
zamestnanim, takze prosil o podporu Aspellu a jeho vyvoje. To sam chapu,
protoze uz mi neni 20, kdy jsem dostaval penize od rodicu a bydlel na
koleji... Proto se aspell nevyviji tak, jak bychom sami potrebovali.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz