pouziti htb

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Středa Říjen 6 23:17:10 CEST 2004

mam nasledujici strukturu site
verejna ip, maskarada, vnitrni 10.100.1.1
  /                       \
               /                         \
       /                           \
router1, 10.100.1.2                router2. 10.100.1.3 .+dalsi obdobne_routery
maskaradi kazdeho klienta        -//-
z vnitrku  192.168.1.0/24
potreboval bych nejspise pomoci htb omezovat klienty, co jsou za routery,
zajimalo by me, jak to resite vy, jinak funkcni omezovani mi bezi, aby se
nestavalo, ze treba klient na r1 pojede 512kb (protoze strop nastaveny na
router bude prave tech 512 a nikdo jiny sosat nebude ) a jini dva uzivatele(a
+b)  na routeru 2 pojedou kazdy 256 a 256(opet dano stropem 512 na barak, coz
asi neni spravne), pritom nejlepsi by bylo, aby vsichni jeli jakoby 340,
zkratka jako by se maskarada delala primo na verejne ipine, neco dynamickeho
by to chtelo, ale v tech czfree skriptech se zaboha nemuzu vyznat..
diky za nazory, nevim, jestli jsem podal dotaz dost srozumitelne