KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Čtvrtek Říjen 7 16:02:30 CEST 2004

Quoting Robert Vojta <robert.vojta na linuxvoip.net>:

> On Wed, Oct 06, 2004 at 03:56:23PM +0200, Zdenek Pizl wrote:
>
>   Když už jsem u toho, to samé platí i pro Mandrakelinux. Pokud si něco
> stáhnu
> nemohu to dále prodávat s oficiálním názvem, třeba "Mandrakelinux 10.0
> Official". (Informace z druhé ruky, ale zdá se býti logická.)

S výše uvedeným odstavcem byť z druhé ruky samozřejmě souhlasím.

Pokud mám chápat Váš příspěvek jako narážku na to, že je něco nepatřičného na
stránkách DVDLinux.cz, tak vás tímto vyzývám k předložení odkazů, ze kterých
bude zřejmé, že se oficiální název produktu firmy MandrakeSoft kryje s názvem
produktů na eshopu DVDLinux.cz.
Já tam nic takového nevidím...

L. K.

--