KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Čtvrtek Říjen 7 21:23:21 CEST 2004

On Thu, Oct 07, 2004 at 04:02:30PM +0200, Luděk Kolář wrote:

> Pokud mám chápat Váš příspěvek jako narážku na to, že je něco nepatřičného na
> stránkách DVDLinux.cz, tak vás tímto vyzývám k předložení odkazů, ze kterých
> bude zřejmé, že se oficiální název produktu firmy MandrakeSoft kryje s názvem
> produktů na eshopu DVDLinux.cz.

  Žádná narážka na DVDLinux.cz to nebyla, jen mě to v této souvislosti
napadlo. Mám totiž pocit, že se to nesmí vůbec jmenovat Mandrakelinux, ale jak
říkám, všechno je to z druhé ruky. Možná to už z těch nekonečných diskusí mám
taky pomotané s Red Hat-em ...

  Když už jsem to začal, zkusím zjistit relevantní informace přímo u zdroje.

--
Robert Vojta