KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Říjen 7 18:38:37 CEST 2004

> Chtel bych se zeptat, zda ten trademark plati i v CR? Celosvetove
> ochrane se by default tesi jen vseobecne zname znacky (jako je Coca
> Cola, Ford, a pod.). Pokud neni Fedora Core registrovana v CR, pak by
> bylo zajimave, jak by se k tomu postavily ceske soudy. :)

Rekl bych prinejmensim ze takove pouzivani ochranne znamky neni "v dobre
vire". To co pisete je chytraceni nebo cizim slovem "vycuranost" a soudy
to pri rozhodovani zohlednuji.

Chtelo by se mi napsat ze vycuranost do linuxove komunity nepatri, ale
musim uznat ze to je naivni. Linux je ted zkratka mainstream se vsim co
k tomu patri.

--
Milos Prudek