KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pátek Říjen 8 11:50:23 CEST 2004

Milos Prudek wrote:

>Rekl bych prinejmensim ze takove pouzivani ochranne znamky neni "v dobre
>vire". To co pisete je chytraceni nebo cizim slovem "vycuranost" a soudy
>to pri rozhodovani zohlednuji.
>
>Chtelo by se mi napsat ze vycuranost do linuxove komunity nepatri, ale
>musim uznat ze to je naivni. Linux je ted zkratka mainstream se vsim co
>k tomu patri.

Znamkopravni spory nemaji s Linuxem nic spolecneho. Je to ciste obchodni
rozhodnuti, zda budu tu znacku pouzivat i s rizikem, ze pripadne dostanu
pres usta. Pokud si myslim, ze bych na tom mohl neco vytriskat, tak do
toho spousta lidi pujde.

Mimochodem, ja osobne treba nechapu, proc se prejmenovaval Open Office
na OpenOffice.org kvuli nejake firmicce v Belgii nebo kde. Nechapu, proc
menili obchodni nazev pro zbytek sveta kvuli jedne zemi. Distributori v
Belgii (pokud je to ta zeme) by proste pouzili jiny nazev, ale zbytel
sveta by byl v pohode s nazvem puvodnim. Takovyhle pristup je podle meho
nazoru dost porazenecky a kontraproduktivni, protoze nemuzete sledovat
ochrane znacky ve vsech zemich na svete.

Libor