ip_counntrack

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 7 20:53:41 CEST 2004

zdravim, v logu routeru jsem objevil zaznam o full table, doropping packets v ip_countracku, vim, ze je nutne nastavit /proc/sys/net/ipv4/ip_counntrack_max , precetl jsem si iptables howta, ze asi 8000 odpovida 128 MB ram, 16 000 256MB Ram, ale nevim, jestli jako velikosti pameti, nebo aktualni vyuziti pameti, musi to byt prece u kazdeho pocitace jine, teba na routeru nebezi zadne sluzby, jenom tedy routuje a shapuje, tak nevim, a jakou rozumnou hodnutu to lze az nastavit ( nic jsem v tomto smyslu nevygooglil, vyhledavani v konfere nefunguje) Diky za pomoc