samba pro velmi malou sit

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Čtvrtek Říjen 14 16:23:28 CEST 2004

Dne čt 7. října 2004 18:21 jste napsal(a):
> Dobry den.

Dobry den,

nevim, jestli to uz neni neaktualni,

> radic atd.. ,ale to ja nechci. Proste chci "jen" sdilet adresare a abych
> mohl tisknou z linuxu na tiskarnu.

> Win stanice je:
> ip:192.168.0.1
> jmeno:mazlik
> sdileny adresar: D:\_upload_
> jmeno nasdilene tiskarny: tiskarna

pro pripojeni z win na linux, ve windows musite mit adr. _upload_ nasdilen -
takova ta modra ruka na adresari. jmeno sdileni napr. upload

linux = mount -t smbfs //192.168.0.1/upload /mnt/smb (tedy to, kam se ma
namountovat) entr na otazku passwd znovu entr

pokud budete chtit znat vsechny parametry napiste smbmount

> muj soubor smb.conf
> [global]
> workgroup = mordor
> printcap name = /etc/printcap
> load printers = yes
> socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
> [...]

jaka mate prava na /home/duncan/share ?

>         guest ok = yes

predpokladam, ze user nobody do  /home/duncan/share nema pristup.

zkuste pouzit

cd /
mkdir /share
chmod 777 share

polozku   path = /home/duncan/share

zmente na   path = /share

prikaz testparm by nemel hlasit zadne chyby

predpokladam ze workgroup ve win je take  mordor.

jestli i tak nebudete mit uspech ,podivejte se do /var/log/samba , co rikaji
logy , nebo mi je poslete.

>         browseable = yes
>         create mask = 0750
>         directory mask = 0770
>

> Diky moc za kazdou radu, nebo treba odkaz, kde se toto resi(i v ANJ)
Neni zac

> Jindrich Kubat

Honza