excelovej dokument

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Pátek Říjen 8 08:06:46 CEST 2004

Slavek Banko wrote:
> Pozn (pro p. Klementa): Je sice pěkné, že dotyčný uvedl zmínku, že sedí u
> stroje s Linuxem, ale to bychom za chvíli mohli řešit i dotazy typu:
> "Sedím u svého stroje s Linuxem, pomocí VNC jsem napojen ke stroji s
> Windows a potřeboval bych na tom vzdáleném stroji vyřesit..."

Aniz bych se chtel zastavat OTeckaru:

Nepomohlo by misto nebo vedle takoveho "vynadani" zkusit
radeji poradit? Prispelo by to trochu evangelizaci Linuxu.
"Resil jsem problem s Excelem a pomohl mi s tim Linuxak".
Nejsme jako oni. Nebo jo? Vidim v tom trochu nafoukanosti.
Ale mozna se pletu. Omlouvam se za OT.

Pohodsa, heezky den

josef

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.