excelovej dokument

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Říjen 8 10:47:05 CEST 2004

Dňa Thursday 07 October 2004 22:31 Slavek Banko napísal:
> Dobrý nápad. Ale nenapadá mne, jak automatizovat výběr "nejlepšího"
> příspěvku... škoda.
>
> Pozn (pro p. Klementa): Je sice pěkné, že dotyčný uvedl zmínku, že sedí u
> stroje s Linuxem, ale to bychom za chvíli mohli řešit i dotazy typu:
> "Sedím u svého stroje s Linuxem, pomocí VNC jsem napojen ke stroji s
> Windows a potřeboval bych na tom vzdáleném stroji vyřesit..."
mozno ked si prosbu o pomoc precitate znova, tak to pochopite...
pan Pivonka by rad to heslo vydoloval z toho exceloveho dokumentu
na svojom silnom dvojprocesorovom linuxovom stroji a preto sa
pyta v linuxovej konferencii. ocakava totiz (cuduj sa svete) ze
mu niekto poradi brutalnu linuxovu utilitku/program ktory by
lamal hesla.