KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pátek Říjen 8 15:22:02 CEST 2004

On Fri, Oct 08, 2004 at 03:11:02PM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> nu, nadseny z toho nejsem, kdo je zdrojem/zdroji informace? Tyka se to i
> nemodifikovanych download edici ?

  Lidé z Mandrakesoftu - Warly, Pixel, ... Nelze používat jejich obchodní
značky, tj. Mandrakelinux, ... => týká se to i download edicí. Jak jsem psal
v předchozím příspěvku, čekám ještě na vyjádření nejpovolanějšího.

  Pokud to chcete vypálit, darovat komukoli, vystavit na FTP, není v tom
problém. Ale nesmí se to prodávat za účelem zisku bez ohledu na jeho velikost.

  Mandrakesoft sám říká, že nikoho za toto jednání netrestal, netrestá a
pravděpodobně ani trestat nebude (dokud jim asi nedojde trpělivost). Takže
je to spíše o tom, zda-li člověk má tu sílu se na ně lidově vy..dnout a nebo
bude dodržovat jakýsi smysl pro fair play a název nebude používat, změní ho.

--
Robert Vojta